🔷حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر درنشست مشترک مسئولان دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت درتهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته درحوزه حج خطاب به حاضران تصریح کرد: با انسجام بیشتر و دست دردست یکدیگر، برنامه ها و امور اجرایی و فرهنگی حج با جدیت دنبال شود تا انشاءالله حج مطلوبی داشته باشیم.

🔸نماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت تاکید کرد: فرصت برای کوچکترین آزمون و خطا وجود ندارد و باید امسال جامع ، کامل و با همکاری کاملا گسترده ونزدیک کارها را پیش ببریم.

🔷 سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به اینکه سهمیه اختصاص یافته به خانواده های شهدای منا و مسجدالحرام با پیشنهاد سازمان حج وزیارت و بعثه مقام معظم رهبری تحقق یافت ، گفت: بیش از 86 هزارنفر امسال به حج مشرف خواهند شد و مشکلی در ثبت نام نداریم و می توانیم اولویت های جدید را در قالب استانی اعلام کنیم.

🔸وی همچنین از تلاش دست اندرکاران دستگاههای مختلف برای رفع مشکلات خانواده های شهدای منا تقدیر کرد و گفت: همه تلاش کرده ایم تا رسالت خود را درمورد این خانواده ها انجام دهیم.

🔷 نماینده ولی فقیه همچنین ضمن تقدیر از خدمات آقای سعید اوحدی رئیس قبلی سازمان حج و زیارت ، انتصاب آقای حمید محمدی به این سمت را تبریک گفت و افزود: ایشان نگاه قانونمند به حوزه حج و زیارت دارند و در برنامه های شان مقابله با آسیب ها وآینده نگری در اولویت قرار دارد.

🔸وی گفت: آقای محمدی دیدگاه خوبی دارند و هم اکنون نیز همکاری بسیار خوبی بین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت وجود دارد که آثار و برکات زیادی هم داشته است که در بهبود شرایط به ما هم کمک می کند.