حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی به همراه مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با تولیت شرعی حرم مطهر حضرت عباس دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع‌رسانی حج در کربلای معلی، حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی، مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق به همراه مسؤولان بعثه رهبری در کربلا با حجت الاسلام سیداحمد صافی، تولیت شرعی حرم مطهر حضرت عباس دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از همکاری عتبه عباسی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های بعثه رهبری در اماکن متبرکه کربلا، نجف، کاظمین و سامرا به صورت منظم و با حضور پرشور زائران ایرانی برگزار می شود که انتظار می‌رود با تعامل نزدیک متولیان حرمین شریفین این روند تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی با بیان این‌که تمامی برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری تحت رهنمودهای مرجعیت دینی طرح‌ریزی می شود، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بر همگرایی و تعامل میان دو ملت ایران و عراق دارند.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش میزان زائران ایرانی در ایام نوروز اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده زائران ایرانی در عتبات عالیات، برای تمامی آنان ویژه برنامه های خاصی تدارک دیده شده است.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام سیداحمد صافی، متولی شرعی عتبه عباسی در دیدار مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق به ارایه گزارشی از آخرین وضعیت جبهه‌های نبرد علیه داعش پرداخت و از برنامه بعثه مقام معظم رهبری و حضور منظم زائران ایرانی در اعتاب مقدسه تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: هر اندازه این برنامه ها باشکوه و منظم و با حضور گسترده زائران صورت گیرد، رضایت اهل بیت بیشتر جلب خواهد شد.